WSPARCIE DLA PRZEDSIĘBIORCÓW
PROGRAM PILOTAŻOWY

Informujemy, że Zarząd Fundacji Rozwoju Gminy Kleszczów, na podstawie § 7 lit. g Statutu Fundacji Rozwoju Gminy Kleszczów podjął w dniu 04.03.2021 r. Uchwałę Nr 4/2021 w sprawie przyjęcia REGULAMINU UDZIELANIA WSPARCIA FINANSOWEGO DLA MIESZKAŃCÓW GMINY KLESZCZÓW PROWADZĄCYCH DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ
(Program Pilotażowy)

Zgodnie z Regulaminem mieszkańcy Gminy Kleszczów mogą starać się o wsparcie finansowe w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.

1.Uprawnionymi do dofinansowania są wyłącznie osoby fizyczne zamieszkujące i zameldowane na terenie Gminy Kleszczów co najmniej przez okres 24 miesięcy poprzedzających dzień złożenia wniosku oraz prowadzące działalność gospodarczą, której stałe miejsce prowadzenia działalności znajduje się na terenie Gminy Kleszczów przez okres przynajmniej 12 miesięcy poprzedzających dzień złożenia wniosku.

2. Procedura uzyskania dofinansowania na prowadzenie działalności gospodarczej:

  • Złożenie w biurze Fundacji kompletnego wniosku o dofinansowanie. Złożenie wniosku jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu wsparcia finansowego dla mieszkańców Gminy Kleszczów prowadzących działalność gospodarczą (program pilotażowy). Data wpływu kompletnego wniosku decyduje o jego rozpatrywaniu przez Zarząd Fundacji.
  • Rozpatrzenie wniosku przez Zarząd Fundacji. Wnioski są rozpatrywane przez Zarząd nie później niż w ciągu 30 dni od dnia złożenia kompletnego wniosku. Wniosek niekompletny lub niezgodny z zasadami regulaminu jest odrzucany.
  • Zawarcie umowy z Fundacją Rozwoju Gminy Kleszczów. Na podstawie prawidłowo złożonego kompletnego wniosku oraz stosownie do decyzji Zarządu zostaje podpisana umowa o dofinansowanie na prowadzenie działalności gospodarczej. Umowa określa całkowitą wartość dofinansowania. Fundacja w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy dokonuje przelania środków finansowych na konto Wnioskodawcy.

3. Zobowiązania Wnioskodawcy.

Wnioskodawca po popisaniu umowy zobowiązuje się m.in. do:

  • prowadzenia działalności gospodarczej określonej w umowie w okresie 12 miesięcy od dnia uzyskania wsparcia finansowego oraz nieskładania w tym okresie wniosku o zawieszenie jej wykonywania;
  • wyrażenia zgody na dokonywanie przez Fundację oceny prawidłowości powyższego zobowiązania, w szczególności poprzez weryfikację warunku prowadzenia działalności gospodarczej przez okres co najmniej 12 miesięcy od dnia otrzymania środków;
  • niedokonywania, w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, sprzedaży rzeczy zakupionych, na które zostało udzielone wsparcie.

 WAŻNE:

UWAGA!!!!

Przed przystąpieniem do procedury uzyskania dofinansowania prosimy dokładnie zapoznać się z Regulaminem wsparcia finansowego dla mieszkańców Gminy Kleszczów prowadzących działalność gospodarczą (program pilotażowy).

Więcej informacji można uzyskać w biurze Fundacji Rozwoju Gminy Kleszczów – pokój nr 31 telefon 44 731 46 34, 503 407 944 email: edyta.legezynska@frgk.pl

Pliki do pobrania: