Szanowni Państwo,
Zgodnie z ustawą o Pracowniczych Planach Kapitałowych, od 1 kwietnia b.r. wszyscy pracownicy, którzy zrezygnowali
z dokonywania wpłat do programu zostaną ponownie – automatycznie – objęci PPK.
Pracodawca ma obowiązek poinformować o tym fakcie pracowników w nieprzekraczalnym terminie do 28 lutego 2023 !!
Jeżeli pracownicy podtrzymują swoją decyzję o niedokonywaniu wpłat, powinni oni jak najszybciej ponownie złożyć deklarację
o rezygnacji z PPK. Należy ująć tę informację w przekazywanym pracownikom komunikacie.
Przypominamy również, że pracownikiem w rozumieniu ustawy o PPK jest również zleceniobiorca i osoba na umowie cywilnoprawnej, która jest objęta obowiązkowym ubezpieczeniem.
W razie dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu z MADEJCZYK KANCELARIA PRAWNA Sp.k.