Szanowni Mieszkańcy,
dziś obchodzimy ŚWIATOWY DZIEŃ WALKI Z DEPRESJĄ.
Jest to niebywała okazja, aby przypomnieć wszystkim mieszkańcom, że w naszej gminie istnieje ogólnodostępna możliwość skorzystania z bezpłatnej pomocy specjalistów, którzy służą swoją wiedzą i wsparciem:
Prowadzący: Pani Monika Siemiątkowska
Spotkania należy umawiać telefonicznie pod nr 725 863 338
Prowadzący: Pani Aurelia Prus
Spotkania należy umawiać telefonicznie pod nr 693 253 201
Prowadzący: Pan Andrzej Łyczkowski
Spotkania należy umawiać telefonicznie pod nr 507 411 208
Prowadzący: Pani Katarzyna Walioszczyk-Urbaniak
Spotkania należy umawiać telefonicznie pod nr 693 169 828
Wszystkie spotkania odbywają się w lokalu w Wiejskim Ośrodku Kultury w Łękińsku, który jest bezpłatnie użyczany przez Fundację od Urzędu Gminy w Kleszczowie.
W ostatnim czasie, dzięki wspólnym środkom finansowym Gminy i Fundacji, dokonaliśmy drobnych ulepszeń i zmian, aby choć trochę podnieść jego standard. A przede wszystkim – stworzyć miejsce bardziej komfortowe i przyjazne dla osób korzystających
z ww. zajęć i spotkań.
Należy nadmienić, że stosownie do zapisów umowy użyczenia z 2015 r. Fundacja udostępnia lokal, po uzyskaniu zgody przez Użyczającego tj. Wójta Gminy Kleszczów, dzięki któremu lokal jest także miejscem spotkań innych podmiotów i grup. Otóż, od kilku lat z sali komputerowej korzysta Stowarzyszenie eSport Kleszczów. Lokal jest również miejscem systematycznych spotkań seniorów z Uniwersytetu Trzeciego Wieku Gminy Kleszczów. Natomiast, w czasie tegorocznych ferii zimowych, skorzystali z niego najmłodsi mieszkańcy – uczestnicy półkolonii językowych zorganizowanych przez Szkołę Językową English Yes, prowadzoną przez Panią Agnieszkę Kowalską.
Dzięki wspólnemu działaniu: Fundacji, Urzędu Gminy, Zakładu Komunalnego, a także MIESZKAŃCÓW GMINY, dokonaliśmy funkcjonalnej i wizerunkowej metamorfozy lokalu.
WSZYSTKICH MIESZKAŃCÓW BORYKAJĄCYCH SIĘ Z RÓŻNYMI TRUDNOŚCIAMI ŻYCIOWYMI ZAPRASZAMY DO SKORZYSTANIA
Z PORAD i SPOTKAŃ, które zapewnia Urząd Gminy i Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej.