Terminy dostaw materiału siewnego zbóż jarych, łubinu wąskolistnego i sadzeniaków ziemniaka

Fundacja Rozwoju Gminy Kleszczów informuje rolników, którzy złożyli wnioski na zakup kwalifikowanego materiału siewnego zbóż jarych, łubinu wąskolistnego i sadzeniaków ziemniaka w 2021 r., że dostawa odbędzie się w następującej kolejności:

W dniu  08.03.2021  (poniedziałek)

  1. Antoniówka – godz. 10:00 – 10:30  miejsce dostawy – droga  na Kocieliznę
  2. Żłobnica –  godz. 10:45 – 11:30  miejsce dostawy – droga przy rondzie
  3. Kleszczów –  godz. 11:45 – 12:30  miejsce dostawy – parking przy Solparku
  4. Łuszczanowice – godz. 12:45 – 14:00 miejsce dostawy – parking naprzeciwko OSP Łuszczanowice

W  dniu 09.03.2021 (wtorek)

  1. Łękińsko – godz.10:00 – 11:00  miejsce dostawy – droga do RSP Łękińsko
  2. Wolica – godz. 11:15 – 12:00 miejsce dostawy – parking przy boisku
  3. Czyżów – godz. 12:15- 12:45 miejsce dostawy – parking przy Domu Kultury
  4. Kamień – godz.13:30 – 14:00 miejsce dostawy – u sołtysa

Dostawcą będzie firma P.P.H. AGRONAS Sp. z o.o. ul. Żeromskiego 83, 62-600 Koło http://www.agronas.pl/

Rolnicy zostaną powiadomieni indywidualnie o dokładnym terminie dostawy i kwocie do zapłaty za zamówiony materiał siewny i sadzeniaki ziemniaka.

Przypominamy, że dostawa kwalifikowanego materiału siewnego zbóż jarych, łubinu wąskolistnego i sadzeniaków ziemniaka dla rolników gminy Kleszczów odbywa się z dofinansowaniem Fundacji Rozwoju Gminy Kleszczów.